top of page
Çifte Kumrular

Dora Dergisi Ocak 2022

Güncelleme tarihi: 6 Nis 2022

Can Bey Neden Gayrimenkul Sektörü?


Ben de Gökçe de eski işlerimizde başkaları için kendimizi yıprattığımızı ve sonucunun hiçbir zaman değişmediğini gördük.


Fazla mesai yapsak da aynı ücreti alıyorduk, işimizi çok ama çok iyi yapsak da bazı şeylerin değişmediğini ve sadece kendimizi yorduğumuzu gördük. Evliliğin getirmiş olduğu bazı sorumluluklar da üzerine binince birlikte kaliteli zaman geçiremediğimizi fark ettik.


Bunun sonucunda zamanımızı kendi istediğimiz gibi yöneteceğimiz ,maaşımıza kendimiz karar vereceğimiz, eğlenerek, gezerek ve çok insan tanıyarak yapılacak bir sektör seçmeliydik. İşte bu yüzden emlak danışmalığının bizim için en uygun sektör olduğunu

düşündük. ve hedefe kilitlendik..:))



Gökçe Hanım Çifte Kumrular markası nasıl doğdu?


Yaptığımız her işte oluğu gibi bu işte de fark yaratıp kendimizi göstermeliydik....

Coldwell Banker Batı 06:40 Ofisinin başarılı ve fark yaratan ismi Asaf Bey’e bu sektöre yeni bir soluk getirmek istediğimizi, işimize olan tutkumuzu ve yenilikçi pazarlama stratejilerilerimizi paylaştık, bize yürüdüğümüz bu yolda tecrübesiyle yol göstermesini

istedik.


Sevgili Asaf Bey (Abimiz) bizi kırmadı ve birlikte güzel bir hikaye yazmaya başladık.


Can Bey Çifte Kumrular marka isminizin çıkış hikayesi var mı?

Bize kısaca anlatır mısınız?


Asaf Bey ile bir akşam yemeğinde sunumlarımızı geliştirmek adına neler yapabileceğimizi, gelecek ile ilgili planlarımızı konuşurken bize aramızdaki sevginin ve bağın çok kuvvetli olduğunu söyleyip bunun başkaları tarafından da görülmesi ve hissedilmesinin çok güzel olacağını belirtti.


Cümlesini bitirir bitirmez


-size bundan sonra “Çifte Kumrular” diyeceğiz diye ortaya bir laf attı ve

o günden beri bu isim ile anılmaya başladık...


Aslında amaç sıfırdan bir marka yaratmak değildi. Var olan bir şeye isim vermekti. Sanırım öyle de oldu. Hayatlarını “Çifte Kumrular” gibi geçiren bir çifte verilecek en güzel

marka ismi olduğunu düşünüyorum.


özel teşekkür.....

Buradan Asaf Bey'e ve özellikle ofisimizin Broker'ı ve abimiz Mümtaz Bey'e bize olan

güvenlerinden, inançlarından ve desteklerinden dolayı tekrar tekrar çok teşekkür ediyoruz. Onların bizim için doğru kişiler olduğundan hiç şüphemiz yoktu. Hakkınızı ödeyemeyiz...


Başkalarının başarısız olduğu yerlerde, biz başarıyı sabırla, işimize olan bağlılıkla, cesaretle ve yenilikçi pazarlama stratejileriyle bulduk.


Gökçe Hanım bildiğimiz kadarıyla sektörde 1. yılınızı doldurduğunuz ve kısa bir sürede Coldwell Banker gibi büyük bir markanın altında yaptığınız satış ve pazarlama alanlarında bir çok ödüle layık görüldünüz. Çifte Kumrular’ın başarısının sırrı nedir

acaba?


Çok çalışmak....

Örneğin biz haftanın 7 günü, günde 18 saat çalışıyoruz. Kendimizi sürekli yeniliyoruz, sunumlarınızın ve içeriklerimizin daha iyi olması için ekibimizle hep iletişim halindeyiz. Her ayın başında ve sonunda toplanıp geçmiş haftaları değerlendirip gelecek haftalar için de planlar yapıyoruz.


Ekip derken? Konuyu biraz daha açar mısınız?


Bir ekbinizin olması bu sektörde başarılı olmanın önemli parçalarından birisidir. Mesela bizim tüm görsel çalışmalarımızın ve marka yönetimimizin başında bizi yönlendiren bir kreatif direktörümüz var, videolarımızın kurgusunu ve montajını yapan bir video editörümüz var, sosyal medya reklamlarımızı yöneten, video ve sosyal medya içeriklerimizi geliştirmeye yardımcı olan iki sorumlumuz var. Bir kaç ay sonra PR

ajansıyla da anlaşıp hizmetlerimizi ve Çifte Kumruları daha geniş kitlelere ulaşmasını sağlayacağız.


Hiçbir başarı kendiliğinden gelmiyor, kazanımlar çaba gösterilmeden, mücadele

edilmeden elde edilmiyor.


Peki aldığınız ödüllerden de kısaca bahseder misiniz?


Markamızın belirlemiş olduğu Club Üyeliklerinden Sterling Club Ödülü almaya ve Platinum Danışman olmaya hak kazandık.


Markamızda 2021 yılında ilk kez verilmeye başlayan En İyi Marketing Çalışması yapan Gayrimenkul Profesyoneli seçildik.


Dora Dergisi Ocak 2022



8 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Comments


bottom of page